Co to są leady sprzedażowe, jak je wybrać żeby zwiększyły
Twoją sprzedaż?

Generalnie leady sprzedażowe możemy podzielić na 3 rodzaje: zimne, ciepłe i gorące.

Leady gorące- klient jest gotowy do zakupu produktu czy usługi

Lead ciepły- klient jest zainteresowany produktem lub usługą, potrzebuje działań do podjęcia decyzji zakupowej. Z dużym prawdopodobieństwem transakcja zostanie zamknięta.

Leady zimne- największa potencjalna grupa klientów- osoby nie są zainteresowane ofertą, ale mogą w skutek działań marketingowych i sprzedażowych podjąć decyzję zakupową.

Koszty i różnice pomiędzy rekordem a leadem sprzedażowym

Rekord jest są to informacje (jedna lub więcej) dająca możliwość skontaktowania się bezpośrednio z daną osobą lub firmą.

Leady sprzedażowe najprościej mówiąc to kontakty do osób czy firm które mogą być potencjalnie zainteresowane Twoim produktem. Ważne jest określenie jak ma ten lead wyglądać i co ma zawierać.

W swojej ofercie posiadamy:

Potrzebujesz więcej informacji?

    tel: 797 026 654